Destiny en If we were you… as it should be - If We Were You
Bekijk al onze cases

Destiny

Destiny en If we were you… as it should be

Destiny en If we were you… as it should be

Op 15 jarige leeftijd richtte Samuel De Wever, samen met zijn broer Daan, zijn eerste telecombedrijf op. In 2008 startten ze Destiny, een mooi verhaal en een bedrijf met ambitie.
De Belgische markt voor telecom voor KMO’s wordt gedomineerd door Proximus en Telenet die zich evenwel liever concentreren op de residentiële en de corporate markt. Resultaat: standaard telecompackages, te duur, niet aangepast aan individuele noden van een bedrijf.
Destiny doet het anders, luistert naar hun klant en stelt alleen voor wat een bedrijf nodig heeft of kan gebruiken om zijn werking te verbeteren. Zo maken ze bedrijven competitiever en meestal nog aan een lagere prijs.
Dat vonden wij ‘telecom as it should be’. En dat werd dan ook meteen de baseline. Naast logo en baseline, zorgden we voor een website, jobwebsite, naamkaartje, brochures, brieftemplate, omslagen, kantoorbranding, roll-up banners, testimonials, advertenties, productsheets, merchandising, office branding, interne nieuwsbrieven, etc.
Een hele boterham maar ook communicatie… as it should be.

destiny-as-it-should-be