Postcorona: is uw customer journey nu nog dezelfde? - If We Were You

Postcorona: is uw customer journey nu nog dezelfde?

 

customer journey

Als people business is B2B-marketing door het coronavirus zwaar door elkaar geschud. Hoog tijd dus om een stukje van uw customer journey eens opnieuw te bekijken, want de marketingplanning klopt niet meer. Onze beproefde strategieën zijn niet langer mogelijk omdat er geen beurzen meer zijn, geen netwerk- of sectorevents en geen fysieke salesafspraken.

Zijn uw presentaties voldoende geschikt voor de Zoommeetings? Moet u misschien meer video gebruiken? Heeft u nagedacht over een format om documenten die u voorheen fysiek overhandigde digitaal aan uw klant te bezorgen? Is uw website aangepast aan de huidige omstandigheden? Kunnen onlinemeetings vlot worden ingeboekt? Zijn uw e-mailcampagnes doeltreffend genoeg om uw klanten betrokken te houden bij uw product?

Nieuwe aanpak

Dit zijn maar enkele van de vele vragen waarop we samen met onze klanten een antwoord proberen te geven. Want uiteraard is de impact van de crisis voor iedere onderneming anders, algemeen geldt wel: de customer journey heeft een nieuwe aanpak nodig.

If we were you begeleidt B2B-bedrijven in hun positionering, communicatiestrategie en in de tactische, creatieve uitvoering. Na een online intakemeeting die zo’n 2 uur duurt, organiseren we een brainstorm van een halve dag.

Voor dat laatste geven we de voorkeur aan een meeting in levenden lijve, omdat we uit ervaring weten dat live-interactie betere resultaten oplevert tijdens een brainstorm. Gelukkig hebben we in ons kantoorgebouw een ruime vergaderzaal ter beschikking waar we met voldoende afstand goed en veilig kunnen werken.

Na deze sessie weet u precies wat u te doen staat of wat wij voor u kunnen doen.

Het geheel kost 1000 euro, waar wacht u dus nog op?

Contacteer ons om af te spreken op bert.heyens@iwwu.be