SAMENWERKEN?
If we were you
Hendrik Speecqvest 62/001
2800 Mechelen
België
+32 (0)15 284 900
info@iwwu.be
ma – vrij: 9u – 17u
BE0840 314 562
WIJ ZIJN SOCIAL
Wanneer je team het belangrijkste is van je bedrijf, dan ga je de extra mile.
De kracht van print.
Bij veel bedrijven zijn de eigen mensen de échte waarde van het bedrijf. Als je dat weet en je meent het echt dan laat je dat voelen en dan mag je dat af en toe ook wel tonen.
Nova Reperta is een hecht team met een sterke cultuur. Er wordt geïnvesteerd in mensen en die lijn trekken we ook door in interne communicatie. Een paar keer per jaar verwennen we ze en als we ze verwennen dan doen we dat goed, dan is het af. Dat wil zeggen dat we de communicatie niet per e-mail doen maar leuke dingen in print sturen.
De kracht van print is dat het tastbaar is, de ontvanger weet dat het moeite en geld gekost heeft en voelt zich gewaardeerd. Is dat “nodig”? Nee, net zoals je bloemen aan iemand geeft is dat niet nodig maar als je het echt meent en je doet moeite dan stuur je toch geen e-mail met een animated gif van een boeket? Je geeft gewoon echte bloemen.
Voor Sint maakten we chocolade pakketten met een leuk kaartje erbij. Voor Pasen maakten we een aperopakket met een leuke kaart en staken we 2 mensen waaronder een partner van Nova Reperta in een paashaaspak om een deel persoonlijk te gaan afgeven. Voor het jaarlijkse beach event stuurden we een gedrukte uitnodiging met een waterdichte gsm beschermer. Voor de jaarlijkse brainstorm stuurden we een pakje noten om je hersenen op dreef te krijgen.
Dat is tonen dat je iemand waardeert, dat zorgt ervoor dat iemand graag bij je werkt, dat iemand bij je blijft werken.
Je logo als drager van campagnes? Google doet het al lang.
Voor veel bedrijven, zeker de grote, is het onmogelijk om je logo in te zeten voor een campagne. Nochtans doet Google dat op speciale dagen wel en wordt dat eigenlijk alleen maar aanzien als het teken dat het bedrijf creatief is.
Gewoon leuk.
Video, video, video. Omdat je volgers daar op reageren.
Wanneer bedrijven social post doen op je kanalen dan zijn ze vaak teleurgesteld door de respons. Dat ligt vaak aan het type content maar ook aan het format. Alhoewel we beseffen dat videopost veel duurder en lastiger zijn zien we ook een interactie van 10x tot 20x een statische post. En je laat als bedrijf meteen zien dat je tijd steekt in je posts, dat wordt gewaardeerd, door klanten, door toekomstige werknemers, door iedereen die je volgt.
If we were you
Hendrik Speecqvest 62/001
2800 Mechelen
België
+32 (0)15 284 900
info@iwwu.be
ma – vrij: 9u – 17u
BE0840 314 562