‘IF WE WERE YOU’ FILTERDE STEVIG

‘IF WE WERE YOU’ FILTERDE STEVIG

If we were you blijft regelmatig interessante content filteren voor haar klanten. Er passeerden heel wat boeiende topics de revue tijdens de voorbije maanden. We kozen er twee en lieten ze door onze Filter sijpelen.

Op 16 april deed marketing technologist bij Happifish, Jonas Verhaeghe, marketing automation uit de doeken. Wat is het? Welke platformen bestaan er? Wie kan het gebruiken? Wat met de kostprijs? Jonas’ antwoorden op deze vragen gaven ons publiek een duidelijk overzicht. Sommigen onder hen raakten zelfs gebeten… Wij zijn alvast benieuwd welke bedrijven mee op de marketing automationkar zullen springen in de toekomst.

De presentatie van Jonas kan u hier bekijken.

Dat verhalen mensen met elkaar verbinden weet corporate storyteller Raf Stevens als geen ander. Tien jaar geleden besliste hij zijn storytellingpassie te volgen. Hij begeleidde organisaties en hun leiders bij het zoeken naar verhalen en het vertellen ervan. Op dinsdag 2 juni stelde hij, samen met Jef Staes en Joan De Winne, bij If we were you zijn 2de boek ‘Sterke verhalen, sterke leiders’ voor. In dit boek toont hij managers a.d.h.v. vijf eenvoudige krachtlijnen de juiste weg. Want een weg die bezaaid is met verhalen zorgt ervoor dat medewerkers en stakeholders je volgen. Het publiek was helemaal mee en hing die avond alvast aan zijn lippen.

 

 

share on LinkedIn:

Comments (0)

    Add a Comment